logo

Zadzwoń i umów sie z doradcą: 44 633-62-32

Wariant „Partner”

Klient w siedzibie firmy sam wprowadza dane z dokumentów do udostępnionego poprzez zdalny dostęp naszego oprogramowania. Do wprowadzania danych nie jest wymagana wiedza merytoryczna, a jedynie umiejętność obsługi komputera. Po otrzymaniu dokumentów (poczta, kurier) bądź ich skanów (e-mail) weryfikujemy dokonane przez Państwa zapisy, po czym zatwierdzamy i wykonujemy pozostałe prace i wyliczenia, sporządzamy i wysyłamy wymagane deklaracje. Dokumenty mogą być przechowywane w biurze bądź w Państwa siedzibie. I w tym wariancie również uzyskujecie Państwo możliwość podglądu danych.

Korzyści dla Państwa: wariant ten nie wymaga zakupu oprogramowania i zatrudniania księgowego(ej), a jednocześnie umożliwia korzystanie z oprogramowania (wystawianie faktur, obsługi magazynu, sporządzanie raportów kasowych)!